Мамандық таңдау мәселесі жоғары сынып оқушыларының алдында әрдайым тұр, ал қазір ол біздің қоғамда болып жатқан өзгерістерге байланысты өзекті болып отыр. Студенттердің көптеген жаңа мамандықтар туралы ақпараты аз, ал дәстүрлі мамандықтар айтарлықтай өзгерістерге ұшырайды. Еңбек нарығының сұранысы, кәсіптің адамға және оның жеке ерекшеліктеріне қойылатын талаптары сияқты факторларды ескере отырып жасалған кәсіби таңдау кәсіпті сәтті игерудің, еңбек қызметіне үйлесімді кірудің, бәсекеге қабілетті кәсіпқойдың қалыптасуының, сайып келгенде, оның отбасының әл – ауқатының маңызды шартына айналатыны бәріне түсінікті. Сондықтан, жұмыс бағыттарының бірі АСШ № 2 дайындау бойынша, оларды ересек өмірге оқушыларды кәсіптік бағдарлау.
Мақсаты жұмысы мектепте:
* оқу бейінін және болашақ кәсіби қызмет саласын таңдау процесінде оқушыларға кәсіби бағдарлы қолдау көрсету.
* оқушылардың еңбекке саналы көзқарасын қалыптастыру, өз мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сәйкес және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, қызмет саласын таңдау еркіндігі жағдайында кәсіби өзін-өзі анықтау.
Мектептегі кәсіби бағдар жұмысының міндеттері:
* оқушылардың қалауы, бейімділігі мен мүмкіндіктері туралы мәліметтер алу .
* сабақтарда және тәрбие жұмысында қолданылатын кешенді және дәстүрлі емес формалар мен әдістер есебінен кәсіби бағдарлау жұмысының вариативтілігінің кең диапазонын қамтамасыз ету;
* жұмысқа орналасудың қиындықтарын болжау оңай кейбір оқушыларға қосымша қолдау көрсету (бұл біздің" қиын", нашар отбасылардан шыққан балалар);