"Ақмола облысы білім басқармасының Ақкөл ауданы бойынша білім бөлімі Ақкөл қаласының №2 жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа №2 города Акколь отдела образования по Аккольскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

 https://www.facebook.com/profile.php?id=100030859989088   

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2018-2019 оқу жылындағы №2 Ақкөл орта мектебінде қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытылуы туралы ақпарат

Ақмола облысы №2Ақкөл орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі Сейтенова Н.С.

Сабақтың тақырыбы:

Қазақ отбасындағы музыкалық аспаптар                  9 сынып                                                                                                                                                                   

С. мақсаты:

Оқушылар мәтінмен танысады, негізгі ойды анықтайды, сұрақтар құрады және сұрақтарға толық жауап береді, жаңа сөздермен сөз тіркестер құрады.

Ауызекі сөйлеу дағдылары, мәнерлеп оқу дағдылары дамиды.

Оқушылар бір-бірінің жауаптарын толықтырып, берілген тақырыпқа б/ты әңгімелей алады.

 

Күтілетін нәтиже:

 

Берілген тақырыпқа б/ты білімдерін толықтырады,  жаңа сөздерді байланыстырып, әңгіме құрады, түрлі талдаулар жасайды, қазақ халқының музыкалық аспаптарын  біледі, ажыратады.

 

С. ресурстары:

Оқулық, суреттер, интербелсенді тақта, стикер, маркер, шығармашылық ағаш, смайликтер

 

Пәнаралық байланысы:

Әдебиет, музыка

С.әдіс-тәсілдері

Әңгімелеу, сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, топтық жұмыс, жұптық жұмыс

 

Психологиялық дайындық

«Ыстық жүрек» шеңбері

Сабақтың барысы:

 

І. Ұйымдастыру кезеңі

1) кезекшінің сөзі

2) сабақтың тақырыбы айтылады, оқушылар сабақтың мақсатын анықтайды.

 - Бүгін сабақта не істейміз?

- Бүгінгі сабақтан не күтесіңдер?

- Енді, бағалау критерийлерін анықтайық

3) «Иә» және «Жоқ» позициясын таңдау (сұрақ-жауап)

ІІ. Қайталау: «Аялдама» әдісі б/ша өткен сабақтарда алған білімдерін тексеру.

Киіз үй

ІІІ. Жаңа сабақ:

  1. Ән тыңдау. Сұхбаттасу .
  • Балалар, әнді тыңдағанда, қандай аспаптардың дыбыстарын естідіңдер? (домбыра, үшбұрыш, сыбызғы, асатаяқ)

  • Балалар, қазір қазақ халқының аспаптарымен танысайық. (слайд)
  1. Жаңа сөздермен жұмыс:
  • сөздерді мәнерлеп оқу;
  • сөз тіркестер, сөйлемдер құру.
  1. Мәтінмен жұмыс:  І топ – 1, 2 обзацтың мазмұнын ашады

ІІ топ – 3, 4 обзацтың мазмұнын ашады

ІІІ топ – сұрақтар құрастырады

  1. Кейін әр топ өз жұмыстарын қорғап, «екі жұлдыз, бір тілек» формасы арқылы бағалайды.
  2.  

                             

  1.                                                                                                                                   
  2. Грамматикалық тапсырма:

– сөйлемге синтаксистік талдау жасау

Домбыра – қазақ халқының ұлттық болмысын білдірген аспап.

  1. Ауызша

2 –тапсырма

  1. «Акроөлең» - Домбыра

           

Рефлексия

«Ыстық орындық» әдісін жүргізу, оқушылар мәтін б/ша бір оқушыға сұрақтар қояды.

Үйге тапсырма:

Сөздер,  мәтіннің мазмұнын айту

 

Бағалау:

 

Өзін-өзі бағалау, оқушылар өздеріне баға қояды.

Кері байланыс:

Оқушылар сабақтан алған әсерін  стикерге жазып,  шығармашылық ағашқа іледі.

Жаңартылған күні: 09.10.2019 11:56
Құрылған күні: 07.11.2019 19:59

Текст