Ақмола облысы №2Ақкөл орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі Сейтенова Н.С. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ отбасындағы музыкалық аспаптар 9 сынып |
С. мақсаты: |
Оқушылар мәтінмен танысады, негізгі ойды анықтайды, сұрақтар құрады және сұрақтарға толық жауап береді, жаңа сөздермен сөз тіркестер құрады. Ауызекі сөйлеу дағдылары, мәнерлеп оқу дағдылары дамиды. Оқушылар бір-бірінің жауаптарын толықтырып, берілген тақырыпқа б/ты әңгімелей алады.
|
Күтілетін нәтиже:
|
Берілген тақырыпқа б/ты білімдерін толықтырады, жаңа сөздерді байланыстырып, әңгіме құрады, түрлі талдаулар жасайды, қазақ халқының музыкалық аспаптарын біледі, ажыратады.
|
С. ресурстары: |
Оқулық, суреттер, интербелсенді тақта, стикер, маркер, шығармашылық ағаш, смайликтер
|
Пәнаралық байланысы: |
Әдебиет, музыка |
С.әдіс-тәсілдері |
Әңгімелеу, сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, топтық жұмыс, жұптық жұмыс
|
Психологиялық дайындық |
«Ыстық жүрек» шеңбері |
Сабақтың барысы:
|
І. Ұйымдастыру кезеңі 1) кезекшінің сөзі 2) сабақтың тақырыбы айтылады, оқушылар сабақтың мақсатын анықтайды. - Бүгін сабақта не істейміз? - Бүгінгі сабақтан не күтесіңдер? - Енді, бағалау критерийлерін анықтайық 3) «Иә» және «Жоқ» позициясын таңдау (сұрақ-жауап) ІІ. Қайталау: «Аялдама» әдісі б/ша өткен сабақтарда алған білімдерін тексеру. Киіз үй ІІІ. Жаңа сабақ:
ІІ топ – 3, 4 обзацтың мазмұнын ашады ІІІ топ – сұрақтар құрастырады
– сөйлемге синтаксистік талдау жасау Домбыра – қазақ халқының ұлттық болмысын білдірген аспап.
2 –тапсырма
|
Рефлексия |
«Ыстық орындық» әдісін жүргізу, оқушылар мәтін б/ша бір оқушыға сұрақтар қояды. |
Үйге тапсырма: |
Сөздер, мәтіннің мазмұнын айту
|
Бағалау:
|
Өзін-өзі бағалау, оқушылар өздеріне баға қояды. |
Кері байланыс: |
Оқушылар сабақтан алған әсерін стикерге жазып, шығармашылық ағашқа іледі. |