Білім беру мазмұнын жаңартудың негізгі бағыттарын жүзеге асыру оның сапасын арттыру шарты ретінде. "Орыс тілі мен әдебиеті"пәнінің білім сапасы.
Кеңес мектебі кезеңінде қалыптасқан, оқу нәтижелерін бақылау саласында мол тәжірибесі бар оқушылардың білімін бағалаудың дәстүрлі жүйесі өзінің ұйымдастырушылық және технологиялық ерекшеліктеріне байланысты қоғамның осы қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз ете алмайды. Оның нәтижелерін білім беру сапасын басқаруға мүмкіндік беретін объективті сандық және сапалық көрсеткіштерді алу үшін пайдалануға болмайды.
Проблеманы шешу барлық деңгейлерде және ең алдымен білім беру мекемесі деңгейінде білім беру сапасын бағалауға жалпы жүйелік тәсілді қалыптастыру бойынша мақсатты күш-жігерді талап етеді.
Мектеп беретін білім сапасы туралы мәселе барлық уақытта өзекті болды. Соңғы жылдары мәселе шиеленісіп, көптеген себептер бар. №2 Ақкөл орта мектебінде білім сапасын бақылау жүйеде. Жалпы сыныптар бойынша, жекелеген пән мұғалімдері, жекелеген пәндер мен бағыттар бойынша білім сапасының көрсеткіштеріне үнемі мониторинг жүргізіледі. Алынған деректер бойынша ақпаратты талдау жүргізіледі. Білім сапасын арттыру мәселесі әрбір педагогикалық кеңесте, директор жанындағы кеңестерде жарияланады.
Мектеп директорымен мектеп бойынша білім сапасын арттыру бойынша жоспар жасалып, бекітілді, оған сәйкес пән мұғалімдері "резерв" оқушылар тобын анықтап, саралап жұмыс істейді.