Сабақтың мақсаты: сайыс ойыны арқылы басқа ұлт өкілдерінің мемлекеттік тілге деген қызығушылығын дамыту және сыныптан тыс уақытта қазақ тілін қолдану үрдісінде ата-аналар мен оқушылардың танымдық және шығармашылық белсенділігін арттыру.
«Жаса, жаса, қазақ тілім» әні
Рухы – қазақ, ұлты өзге болса да,
Тілі – қазақ, ділі өзге болса да,
Тұғыры бір, ұраны бір қазақпен,
Мақсаты бір, арманы бір Алашпен! – дей келе 6а сынып оқушылары мен ата-аналары арасында өткізілгелі отырған «Тіл мерейі-ел мерейі» атты танымдық, тапқырлық сайысына қош келдіңіздер!
Бірлік пенен ынтымағы жарасқан
Көгімізде жарқыраған жарық күн
Ырыс, білімі, бақыты үшін баланың
Жасай берсін бірлігі ата-ананың!
-Мы приветствуем сегодня наших находчивых , родителей на конкурсе «Тіл мерейі-ел мерейі», который проводится в рамках декады казахского языка и литературы , сонымен қатар 6а сынып оқушыларына да бір қошемет.
-Чтобы сегодня быть признанным в качестве победителя, участникам необходимо быть эрудированными, активными, решительными, проявить себя в неожиданной ситуации и повести за собой других.
-Бүгінгі сайысымызға қатысып отырған, оқушылар мен ата-аналарды қошеметпен қарсы алыңыздар:
1 топ «Жұлдыздар» тобы
-Ендеше , бүгін бізге әділ баға беретін әділ-қазылармен таныс болыңыздар:
Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімдері:
Сейтенова Назгүл Серікқызы
Уразбаева Ботагоз Серікқызы
-Сайымыз 6 турдан тұрады, тақтаға назар аударыңыздар:
1.Таныстыру.
2.«Ұшқыр ой, ұтымды сөз» ойыны.
3.Мақал-мәтелдермен жұмыс. Тақырыбы/ Тема «Отан», «Білім»
4.Өнер сайысы. Творческий номер каждой команды.(домашнее задание)
5.Буриме.
6.Жағдаяттарға байланысты сұхбат
Сайысымыздың бет ашарын бастайық,
Көрерменді бір серпілтіп тастайық.
Таныстырсын сайыскерлер өздерін,
Өнеріне ду қол соғып қостайық",- деп, кезекті сайысқа қатысушы топтарға берейік.
І кезең Таныстыру. Әр топ кезекпен өздерін таныстырады
ІІ. «Ұшқыр ой, ұтымды сөз» ойыны.Сергіту сәті
Әр топ «Ә» , «Қ» немесе «С» әріптердің бірін таңдайды. Берілген сұраққа сол әріптен бастап жауап береді:
1 топтың сұрақтары:
2 топтың сұрақтары:
1.Бүгін қандай күн?
2.Қандай арманыңыз бар?
3.Сіз қай қалада тұрасыз?
4.Қазақстанда қандай аңдар бар ?
5.Сыныпта неше оқушы бар?
2 топтың сұрақтары:
1.Қандай қаланы білесіз?
2.Сіз қайдан келдіңіз?
3.Қандай көкөністерді білесіз?
4.Сенің анаң қандай адам ?
5.Қандай жеміс-жидекті білесіз?
ІІІ. «Сөз көркі- мақал» Мақал-мәтелдермен жұмыс. Тақырыбы «Отан», «Білім»
1 топ: 1. Мектеп- кеме, білім-теңіз
2.Білекті адам бірді жығады, білімді мыңды жығады.
3.Ғылым - теңіз, білім - қайық.
4.Отан — отбасынан басталады.
5.Туған жердің ауасы да шипа.
2 топ: Күш - білімде, .....(білім - кітапта).
Ер - елінде, .....(гүл - жерінде).
Оқу инемен құдық қазғандай.
Отан оттан да ыстық.
Туған жерге туың тік.
3 топ: Кітап - ....(алтын қазына).
Ел іші - ....(алтын бесік).
Оқу - білім бұлағы,
Отансыз адам —
Ормансыз бұлбұл.
Қыз - елдің көркі, гүл - жердің көркі"
4. Буриме
Туған жер - ата қоныс, атамекен,
Әр ұлттың басын қосқан мекен.
Ауасы таза, табиғаты сұлу, әсем,
Қазақ елі - ұлы ел, менің өлкем!
Көрермендер үшін викторина:
Қазақстан Республикасының рәміздері?
Қазақстан қандай ел?
Тудың авторы кім?
Бір аптада неше күн бар?
Тіл туралы қандай мақал-мәтел білесің?
Тәуелсіздік күні қашан тойланады?
Бүгін аптаның қай күні?
Бүгінгі іс-шара қалай аталады?
5. Сұхбат. Қатысушылар ұсынылған тақырыпты таңдап сұхбат құрайды: 1. Дәрігерде 2. Әже мен немеренің әңгімесі 3. Ұялы телефон арқылы әңгімелесу. ( Ана мен бала арасында)
6. Өнер сайысы.
Әділ-қазылар нәтижесін шығарғанша «Атамекен» әні орындалады.
Әрбір тілде сөйле әлемді таң қылып,
Қазақ тілін білмеу қандай заңдылық?!
Өсер болсаң, байтақ далам тұрғанда,
Қазақ тілі жасау керек мәңгілік!- дей отырып, бүгінгі сайысымызды аяқтаймыз.