«Морфология саласында қарапайымнан күрделіге»
таңдау курсының бағдарламасы
№ |
Тақырыптар |
Күтілетін нәтиже |
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар |
сағат саны |
мерзімі |
1. |
Сөз және оның морфологиялық құрылымы. |
оқушылар тақырып бойынша білімдерін кеңейтеді |
топтық, жеке жұмыс, класстер |
ереже кестесі және кеспе қағаздары |
1 |
|
2. |
Сөздің морфологиялық құрамы мен жасалу жолдары. |
сөздің құрамы мен жасалу жолының ара жігін айыра біледі |
миға шабуыл, венн диаграммасы, семантикалық карта |
оқулық, ереже кестесі және кеспе қағаздар |
1 |
|
3. |
Қосымшалар. Жұрнақ пен жалғау |
қосымшалар-дың түрлерін жатқа біледі, ажырата біледі |
жеке, топтық жұмыс |
оқулық, кесте және кеспе қағаздар |
1 |
|
4. |
Жұрнақтар, олардың құрамы |
тақырыпты түсіне отырып, тапсырманы дұрыс орындауға дағдыланады |
Блум таксономиясы |
слайд, плакаттар және кеспе қағаздары |
1 |
|
5. |
Жалғаулардың түрлері. |
жалғаудың түрлерін дұрыс қолдана алады |
тренинг, диалогтік әңгіме |
оқулық, суреттер, интернет мат-дары және кеспе қағаздар |
1 |
|
6. |
Сөз таптары.Зат есім. Заттың, ұғымның, құбылыстың атын білдіретін сөз табы туралы. |
тақырыпты түсінеді, өткен білімдерін пысықтап, қорыт-лауға үйренеді |
сұрақ-жауап,сергіту сәті, баяндау әдісі |
презентация, постер |
1 |
|
7. |
Зат есім жасайтын жұрнақтар |
тақырыпты меңгереді, дұрыс қолдана алады |
миға шабуыл |
оқулық, қосымша материалдары және кеспе қағаздар |
1 |
|
8. |
Сын есім. Заттың түрін,түсін,сапасы,салмағын,көлемін білдіретін сөз табы туралы |
ойлау қабілеті дамиды |
тренинг, диалогтік әңгіме |
оқулық, қосымша материалдары және кеспе қағаздар |
2 |
|
9. |
Сын есім жасайтын жұрнақтар |
жұрнақтарды мағынасына қарай |
сөздік жұмысы, синквейн |
оқулық, суреттер және кеспе қағаз-ры |
1 |
|
10. |
Сан есім.Заттың саның, ретін білдіретін сөз табы туралы |
ережені игереді, топта жұмыс істей алады, ақпаратты өңдейді |
сұрақ-жауап, жеке,жұптық жұмыс, топтастыру |
оқулық, сур-тер, интернет мат-ры |
2 |
|
11. |
Есімдік. Зат есім, сын есім және сан есімнің орнына жүретін сөз табы туралы |
ережені біледі, тест орындай алады |
жеке, жұптық жұмыс |
постер, маркерлар, кәртішкелер |
2 |
|
12. |
Етістік. Заттың іс-әрекетін,қимылын білдіретін сөз табы туралы. |
өздігінен мағыналық түрлерін ажырата біледі |
Блум таксономиясы |
тест жинағы |
2 |
|
13. |
Болымды, болымсыз етістік |
оқушылар ережені меңгереді,өз пікірін айта алады |
топтастыру |
сөздікпен жұмыс, «Қазақ тілі» әдісте-лік нұсқау |
2 |
|
14. |
Салт, сабақты етістік |
сөйлемді талдау кезінде етістіктің түрлерін айыра біледі |
сұхбат,тест, салыстыру |
ватман, маркер, ноутбук |
1 |
|
15. |
Есімше мен көсемше. |
сөздерге дұрыс талдау жасай алады |
топтастыру, талдау , аялдама ойыны |
ноутбук, оқулық, тест жинағы |
2 |
|
16. |
Етіс. Етістің түрлері. |
талдау кезінде етістің түрлерін айыра біледі |
жеке, жұптық жұмыс |
ноутбук, оқулық, тест жинағы |
2 |
|
17. |
Рай.Райдың түрлері |
тақырыпты түсініп, талдай білуге дағдыланады |
венн диаграммасы |
қима қағаздар |
2 |
|
18. |
Шақ.Оның түрлері |
шақ туралы түсініктері қалыптасады |
класстер, Блум таксономиясы,сөздер банкісі |
А4, маркер |
2 |
|
19. |
Үстеу. Туынды үстеулердің жасалу жолдары. |
мағыналық түрлерін ажырата алады |
сұрақ-жауап, салыстыру |
сызба, кесте |
2 |
|
20. |
Одағай.Оның мағыналық түрлері |
тақырып бойынша білімдері кеңейеді |
класстер |
сызба, кесте |
2 |
|
21. |
Еліктеу. |
ережені біледі, тест орындайды |
инсерт,сұхбат, тест |
оқулық және кеспе қағаздар |
1 |
|
22. |
Шылау. Оның түрлері |
білім дағдыла-н қалыптастырады. |
топтастыру, талдау |
оқулық және кеспе қағаздар |
2 |
|